Bu sayfada yer alan tüm yazı, resim ve buna benzer içeriğin tüm hakları Barbaros Sansal'a aittir. Izinsiz kopyalanması ve kullanılması yasaktır.

7 Ocak 2013 Pazartesi

Düşlerde Gezen Gezginler


Düşlerde Gezen Gezginler
Kumandayı aldım elime sabah sabah,
Kiminde mütedeyyin magazin kiminde günahkar bir fuhuş var.
Önce haberlere baktım kanal kanal,
Kimi yandaş kimi paydaş ama suratlar hep prompter okuyan ifadede ve sözler adeta anal.
Her şey ne kadar banal,
Bir yanda açılmış alet edevat çantası, içinde yok yok safsatası...
Tornavida, çekiç, balyoz,
Çıktıkça çıkıyor aletler,İngiliz anahtarı sanki horoz.

Terör, dava mahkeme, cezaevi peş peşe ekrana dizildiler,
Derken çocuk gelinler, tecavüz ve trafik kazaları geldi.
Hemen ardında da toptan satışlar,
Biraz göçük altında kalan maden işçisi, birazda çakma enflasyondan ve zamlardan rakamlar.
Reklamları da geçiverdim,
Her yer banka, deterjan, çikolata, gofret derken, en çok rezidans reklamı görüverdim.
Bolca elektronik telekomünikasyon ve araba yanında sanki beyaz eşya bedava …

Sonra tanıtımlar akıverdi, art arda akşama hangi futbol kavgası? yada hangi dizi ve yarışma ?
Derken gündem girdi yayına,silikon memeli, burnu estetikli kadınlar gırla...
Geceler gecelere akmış ama heceleyen seks kokusu her yeri sarmış,
Nasıl da mutlu gülen yüzler,oysa dizi figürasyonu kar altında sıra bekler!
Lüks araçlar, milyon dolar bir de sırıtan porselen dişler var,
Çıstak çıstak ritim fonda,sponsor elbiseli sunucu zaten sarışın yosma..

Ne satan cd var, ne de gazino konseri,
Şöhretin bile bedeli playback zaferi.
Sonra dizi oyuncularının işleri,el ele kulüp çıkışı bekletir kamera ve flaş dizelerini...
Yandaş, paydaş, yoldaş, candaş,
Valla bu ülkenin tablosuna bakınca gerekemez ki helal aş.
Aşın helal olmaz ise işin haram olur,
Haram aş ve iş, eşini leşte bulur.
Fark etmiyor dinci, laikçi, kinder, dindar,
Aklı belden yukarı çıkmayan ülkemde, kerhanede bile ayaklanma var.
Zap zap geçiyorum, zap suyunda kavga var göremiyorum,
Hakkari, çukurca, sivri tepe 1997,Üzümlü karakolu baskını dam-ı hikaye anlayamıyorum.

Rüyadayım, harekat kumanda merkezin de çadırda,
Bir de pos bıyıklı Barzani var, kamuflaj forma ile yanımda.
23. tümende rakı sefası,
181 filoda sinema salonunda ıhlamur sahnede paspas davası.
Bir uyandım marş sesiyle,
Meğerse 1980 de uyumuş kalmışım, gönderde bayrak kapanış eseriyle !

Barbaros Şansal
barbarossansal57@hotmail.com
@barbarossansal
facebook/terziyamagi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder