Bu sayfada yer alan tüm yazı, resim ve buna benzer içeriğin tüm hakları Barbaros Sansal'a aittir. Izinsiz kopyalanması ve kullanılması yasaktır.

1 Ocak 2013 Salı

Dil Dursa Parmak Diker - Misilleme



Özellikle son dönemdeki olaylarla beraber Barbaros Şansal'ı tanımayan da konuşmayan da 

kalmamıştır …

Nam - ı diğer "Terzi Yamağı".

Aslında Barbaros Şansal hep aynıydı.

Fakat, hem ülkedeki "ötekileştirme" nin son 10 yılda hız kazanması,

hem de bazı kişilerin gereken sorumluluğu almaması,

O'nu daha fazla öne itti.

O da bu sorumluluktan kaçmadı.

Varlığı turnusol kağıdı görevi görüyor, görecek de.

Kişilerin samimiyeti, teraziye konuyor "terzi yamağı" sayesinde.

Terzi yamağı sökükleri dikerken, dikikleri de söküyor tek tek,

hiç üşenmeden…

İşi bu zaten!

Son dönemde hükümetin açık hedefinde.

Ve bunu açık seçik yapamayacakları için, tercihlerinden, bel altı muhabbetlerden vurmaya çalışıyorlar ancak.

Demek ki birileri "bel altı vurma" yönteminin yaptırımından faydalanmışlar ki, kendileri de aynısını kullanıyor.

***

İşte yine bir atışma, yine bir kapışma...

Öncesinde Terzi Yamağı’ndan hazzetmeyen bu kişi kendi paylaşımlarına göre,

Ak Parti İstanbul İl Yön. Kur. Üyesi / Siyasi Hukuki İşler Komisyonu 3.Bölge Bşk.,BBSK YK Üyesi, MARED YK Üyesi.

Önemsemekte fayda var (!)

Hatta laf söylerken düşünmekte de…

Ama bizim yamakta bu "düşünce(!)" nerede?!


***

Diyalogun tamamı şu şekilde:

Yavuz Değirmenci
Barbaros Şansal adlı ahlaksızı Ülke Tv’de görmek istemem. Ulusal Kanalda söylediklerinin hesabını versin

Barbaros Şansal:
Yavuz bey Aziz Nesin’in “Namus Gazı”nı okumalı.. Ahlak için !

Yavuz Değirmenci:
Saddam'ı astılar Kaddafi'yi lağım borusunda öldürdüler, Tayyip Erdoğan'ı da halletsinler derdin bu muydu? bu millete ekran başında yabancı güçlerin işgalini canlı yayında istemek ahlaksızlığın dibidir!

Barbaros Şansal:
Sayın Başbakanın adını siz uydurup hedef gösterdiniz şu an savcılığa vereceğim tüm kayıtlar ile sizi !

Yavuz Değirmenci :
Bu adamı Ülke Tv'ye çıkaracaksanız, 28 Ekimde Ulusal kanaldaki sözlerinin hesabını da sormanızı istiyorum

Yavuz Değirmenci:
Ersoy Bey sizden rica ediyorum o programı bulup çıkarın ve izleyin. hakem olun yanlışsam özür dileyeceğim.

Ersoy Dede:
Konumuz o değil ama elbette sorarız. Herkesin her soruya da vereceği bir yanıt vardır. Kızmayın

Barbaros Şansal :
Ombdusman olsa fark etmez .
Patriotlar patrik rasmussen ve USA ! biz davet etmedik asla !
talihsiz sarfiyatınızı Mustafa Karaalioğlu okusaydı çok üzülürdü SN DEĞİRMENCİ

Yavuz Değirmenci :
inşallah Irak ve Libya'dan sonra 3. İşgal Türkiye'ye yapılır dedin mi demedin mi? Kıvırmadan söyle

Barbaros Şansal :
Doğru uslubla konuşmadığınız müddetçe cevap vermem takiyye cehaletine , kayıtları var konuşmamın .
Ama nem kapmış içinizdeki irin
Bu yazışmaları kopyalayıp sn Hayati Yazıcı beyefendiye de ileteceğim zaten

Yavuz Değirmenci:
sen bu ülkenin Irak ve Libya gibi işgal edilmesini savun, sonra zeytinyağı gibi laf ebeliği yap!

Barbaros Şansal:
Ben “ demokrasi Saddam’I su çukurunda Kaddafi’yi de lağım çukurunda buldu. 3. leşini de bu topraklardan çıkarır” dedim. Siz demek Sn Başbakanı hem leş hem de diktatör olarak algılıyorsunuz . nokta !!!

Yavuz Değirmenci :
sonundaki inşallah'ı koymazsan ifadede sorun kalmıyor tabi. Uyanık seni!

Barbaros Şansal:
adabı muaşeret fakirisiniz !

Yavuz Değirmenci:
Ben adabı herkese gösteririm, kusura bakma milletimin işgale uğramasını isteyene nazik olmayı midem kaldırmaz

Barbaros Şansal:
adab ve edep ve mide ? üç nokta !

Yavuz Değirmenci
kendine çok güveniyorsan gel beraber izleyelim...kime iletirsen de ilet böyle ucuz işlere prim vermem

Barbaros Şansal:
Mertebenizde beyefendi üslubu olsaydı her platformda konuşurdum sizinle . bu yazışma önünüze gelecektir

Yavuz Değirmenci :
Sen hala beni tehdit etmek ezikliği ile mi meşgulsün! Bu ülkenin işgalini savunmak kolay mı sanıyorsun?

Barbaros Şansal:
Benim Sarıkamış şehidi dedem var. Tüm ailem asker ve bu ülkeyi sizden çok daha iyi savunduğum ortada. Tehdit de etmedim ama AK partiye zarar veren üslubunuz düşündürücü..

Yavuz Değirmenci :
Senin aileni sorgulayan olmadı. 29 Ekim öncesi Ulusal kanaldaki sözlerin mevzuu. TR'nin işgalini istedin

Barbaros Şansal:
dvd yi yolluyorum hatta izlediğiniz kanal @ulusalkanal olduğuna göre ülke tv den de yayınlanır.
ombdusman olsa fark etmez. Ben çaycıma bile siz diye hitap ederim ayrıca !

Yavuz Değirmenci:
Hala edebiyat… neyse ben derdimi söyledim benden çıktı. sen de git kime ne istiyorsan onu anlat

Barbaros Şansal:
lütfen her zaman wc 'yi de bulmak istediğiniz gibi bırakınız teşekkürler :)

Yavuz Değirmenci:
temiz bulmak isterim tabi ama sizin gibi insanları orada sürekli görüyoruz ıslah formülünü bulamadık

Barbaros Şansal:
Umumi tuvalet kullanmam ben özür dilerim karıştırdınız demek !
Stres geçiren ülkemizde sizi anlayışla karşılıyor ve aileniz dahil olmak üzere hayırlı seneler diliyorum

Yavuz Değirmenci:
Biz stres geçirmiyoruz. Siz ülkenin işgal edilmesini istiyorsanız daha çok stres yaşarsınız.

Barbaros Şansal:
Tüm sevdikleriniz ile nice mutlu yıllara.. malum miladi takvime göre bu ülkede ekonomide kazanılan para …

Yavuz Değirmenci:
Ben ülkemi ve milletimi seviyorum,sen işgal edilsin istiyorsun. ya özür dile ya da bu ahlaksızlık seni ömür boyu takip eder!


...


Yavuz Değirmenci
tecrubelisin bu konuda ama biz o seviyelere inemiyoruz. sutu bozuklarin dünyasına yabanciyiz

Barbaros Şansal
Sütü bozuk hakarettir emsal vereceğim 9 asliye hukuğa ankara davasına !

Yavuz Değirmenci
sana demedim AMA ustune alinmakta serbestsin, dava acmazsan namertsin.

Barbaros Şansal
kullanılan kelimeleri en son vat 69 adlı eşcinsel barındaki kulanparalardan duymuştum 80 öncesi . demek aynıyız

Yavuz Değirmenci
Neyse bir pislige fazla prim verdim, dostlarim uyarıyor. temiz sut al bu akşam ahlakina iyi gelir.

Barbaros Şansal
sayenizde tetra paka muhatcız beyefendi !




***

Konuşma belli, zihniyet belli.

Bazı kişilerin herkese karşı bu kadar "sorgucu", "güvensiz", "saldırgan" olduğu yerde,
esas sorgulanması gereken davranış sergileyenlere karşı olan tutumları,

hatta "biat"ları,

tamamen "duygusal" olsa gerek.

Başka türlü "mantık eksenli" bir açıklaması olabilir mi bu yaklaşımın?

...

***

Terzi Yamağı yamadı yine, sökükleri.

Onun tercihlerinden dahi rahatsız olanlar, üstüne bir de laf yiyince,

Ortalık da kirlenince,

Farz oldu çekmek sifonu,

sesi kaldı geriye!

Sıradaki "yarışmacı”

çıksın şimdi bir adım öne.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder