Bu sayfada yer alan tüm yazı, resim ve buna benzer içeriğin tüm hakları Barbaros Sansal'a aittir. Izinsiz kopyalanması ve kullanılması yasaktır.

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Bağışladım!

Malumunuz Meral Okayı kaybettik .
Türkan Saylan’ı da kaybetmiştik ..
Sosyal paylaşım da yas tutup isyan ederken, bazı yayın organları da guya mümin olduklarını ortaya koyarak alçakça başlıklar yazdıklarında ise kahrettik.

Hatırlarsanız Aziz Nesin Madımak otelinde yakılmak istenmişti .
Hatırlarsanız, mezarına belkide ‘2B’ uygulayıp kaçak bina yapmasınlar diye bir yer bile istememişti. Sonra sel gelip vakfın köyünü yerle bir etmişti ..
Kurtarılan kitapların o gün yasaklanması işten bile değildi ..

Kutsal damacana içinde ne gazını içerir bilemem ama üstadın namus gazı hikayesini ben hala unutmadım …

Varil varil namussuzluk, paket paket kan yasasına tecavüz ederken aklımı başımdan aldırmadım ..

Merhume varını yoğunu matematik köyüne bağışlamış.
İyi de yapmış.
Leyla Gencer’in külleri, vasiyeti üzerine boğaza serpildiğinde, bir ucube boğazı kirletmeyin diye yazmıştı ..

aslında çınarları yanlış budayan odun kafalı ve kütük bedenli zihniyet hala kin kusmaktan şaşmamıştı ..

Dileyen dilediği gibi inanmaya, yaşamaya hatta ölmeye dahi özgür olmalı.
Başkalarının isteği ile bunlar sorgulanmamalı..
Yoksa ana yasa anal yasa oluyor kör tutuğunu hırpalıyor..

Bende bu olaylardan feyz aldım ve bir bağış yaptım.
Malumunuz 100 000 öğretmen işsizken ve 40 000 i atama beklerken ve de sistem çürümüş, çökmüşken kendimi Marmara Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksek Okulu’nda eğitime bağışladım.

Sonra,
Yüce devletim ve padişahları bana ilk dönem emeğim karşılığında tam 164 lira 48 kuruş ödediler. Üstelik önce Akbank’ta açtırdıkları banka hesabını iptal ettirip kahvaltılarını Ankara’nın alkolsüz 5 yıldızlı otelinde yapan Halkbank’da da yeniden açtırmamı emrettiler .
Daha sonra ikinci dönem geldi.
Hapishane müteahhidine yaptırdıkları okulda hela camlı sınıfta eğitime devam ettim ve yıl sonunda yaklaşık 300 tl daha ödeneceğini öğrendim.

İşte o an asıl bağışıma karar verdim ..
Notere giderek bağışımın metnini yazdırıverdim .
Biri Halkbank’a, biri rektörlüğe, biri dekanlığa, biri okul müdürlüğüne, biri YÖK’e, biri MEB’e, biri Milli Eğitime ve biri de Başbakanlığa ..tam tamına sekiz kopya ..

2011-2012 öğretim yılında verdiğim eğitim karşılığında tarafıma ödenmek üzere uygun gördüğünüz rakamı kayıtsız şartsız olarak şu doğrultuda kullanılmak üzere bağışlıyorum ..
doğrultu ;
Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi abdesthanesi bakım ve onarımında kullanılmak üzere …

Bence oldu
Ya sizce yerini şimdi buldu mu ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder