Bu sayfada yer alan tüm yazı, resim ve buna benzer içeriğin tüm hakları Barbaros Sansal'a aittir. Izinsiz kopyalanması ve kullanılması yasaktır.

26 Ağustos 2009 Çarşamba

DİKİŞ MAKİNASI GIRCIRTILARI 02

HADSİZLİĞİ DİKERİM AMA
EBENİZE AMERİKANDAN DA ARABEZİ KESERİM SONRA HAYASIZCA VALLAHA !

Hey gidi mecranın kalifiye medyası !
Az önce gelen bir mail üzerine klavyede şekillendi taze torik kılıklı bu yazı ...

''T..... CIĞIM,
barbaros'u aramadım
önce senin fikrini alayım dedim çünkü sen daha iyi tanıyorsun.
Bir yarışmaya başlıyoruz.
Programın adı ''Türkiye Hostesini Arıyor''.
Bildiğin bir hostes nasıl olunur onun yarışması.
Türk Hava Yolları destek veriyor.
Yarışmanın sonunda bir havayolu şirketinde işe başlayacak kazanan 3 kişi.
10 bin tl de ödülü var. 2O kişi seçeceğiz.
Bu 20 kişi eleme gecelerinde bir hostes üniforması giyecek.
O üniformayı Barbaros'un tasarlayıp dikmesini istiyorum ben, ama konuya nasıl bakacağını bilmiyorum.
Hatta ara ara programın konuk jürisi bile olabilir.
Para ödemeden, onun reklamını yaparak acaba böyle bir şeyi kabul eder mi?.
Program Türkiyenin ilk havacılık kanalaı Airport Tv'de yayınlanacak.''
...........

Şaşırmayın sakın çünkü ben şaşırmadım .
Ama anamı yollatan sermayenin bu kez ebesine arabezi dikmek üzere babasını aramakdayım !
Hadsizlik erdemsizlikden beterdir.
Bu sulanmış TMSF kanallarının hangi sermayeye secd ettiği mi muteberdir!
Hey bre mutemed kılıklı aşağılık medya !
Sen bilmezmisin ki, YAMAK;
REKLAM FİLMİ ÇEVİRMEZ,
KAMU OYU ÖNÜNDE SEVİŞMEZ,
JÜRİ ÜYESİ , YARIŞMACI YADA SUNUCU OLMAZ,
HATTA DEVLET İHALESİ ALMAZ..

Bu ülkenin imkanları o kadar çok mudur ki;
Türkiye Cumhuriyeti'nin en pahalı terzisine ekip kostümü diktirsin .
Siz o parayı onalara verin daha iyisini giyerler zaten derim ..
Şu an giydikleri nasıl olsa yanıcı polyester mamulatı.
Hatta malum sermayenin fason üretiminden artanı !
İATA son derce haklı, 90 saatlik mesai ve sendikal haklar 110 saate kilitli kaldı !

SİZ ŞİMDİ BUSİNESS DE ÇORAP DAĞITIN TAKUNYALI KALAS İLLET VEKİLLERİNİZE,
HATTA APRONDA DEVE DEĞİL FİL KESİN GÜNAHLARINIZ SİZİ ATEŞE VERMESİN DİYE !

ORTADOKSLAR ORTADA KOŞARİZE MÖNÜ BOHÇADA DEVAM EDİN HER KENTE.


Geleyim mi sadede?
Ona buna peşkeş çekilen linkeleri size verenlere gelince;
Benim sizin ne analınıza ne de kanalınıza ihtiyacım var birkere;
Reklam asıl sizi besler ancak açkarnınıza itekler haramı hem de binbir kere !

ZATEN O AİRPORT DEĞİLMİYDİ,
EŞCİNSELLER ERKEKLER TUVALETİNE GİREMEZ,
ÖZÜRLÜYÜ KULLAN DİYE BENİ İTEKLEYEN KAPISI KIRIK ALAN KABİNİNE ?

BAĞRIMA TAŞ BASAR DİKERİM BAK,
ÜSTELİK AĞZINIZI YIRTMADAN VEREVDEN ÖNCE !!!

Barbaros Şansal
11 Ağustos 2009 Feyz-i boğk'dan gelen mail üzerine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder